niedziela, 21 października 2012

Draco Malfoy: czarny charakter czy zagubiony chłopiec?

Rozdział pisany przy *klik*
  • Witam i przepraszam za czasową nieobecność ;). Dzisiaj notka będzie o pewnym tchórzliwym Ślizgonie na usługach Czarnego Pana. Innymi słowy: o Draconie Malfoy'u. Jak wszyscy wiemy młody pan Malfoy w wieku lat 16. został Śmierciożercą, przyczynił się do śmierci Dumbledore'a, otrucia Rona i rzucenia klątwy na Katie Bell. Zdumiewające osiągnięcia jak na 16-latka! Rok później brał udział udział w II Bitwie o Hogwart, walcząc po stronie Voldemorta. Wniosek? Draco jest zły. Ale czy na pewno? Zadajmy sobie pytanie : czy gdyby Malfoy wychował się w innej rodzinie prezentowałby taką samą postawę jaką wpoili mu Lucjusz i Narcyza? Czy jego losy mogłyby się potoczyć inaczej? 

  • Według mnie Draco Malfoy nie jest klasycznym czarnym charakterem. Owszem, jest obłudny, pyszałkowaty, tchórzliwy etc., ale duży wpływ na to, że Draco został sługą Voldemorta miała jego rodzina. Zagubił się w między światem dobrym, a złym, Stracił poczucie moralności. W większej części przez środowisko, w którym się wychowywał. 
    • Z niewiadomych mi powodów Draco bardzo często pojawia się w twórczości fanów, którzy zwykle łączą go z Hermioną Granger. Dzięki czemu powstał nowy gatunek Fan Fiction potterowskiego świata: Dramione. Osobiście nie jestem jego fanką, ale FF polecam, ponieważ niektóre mogą okazać się ciekawe i odkrywać przed nami inną stronę charakteru Dracona ;). 

4 komentarze:

  1. no to mnie załatwiłaś xd
    świetna notka!
    nie mam pojęcia o czym napisać :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ;)). Na pewno wymyślisz coś fajnego :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście nie przepadam za Draco. To prawda, środowisko, w którym się wychował, musiało mieć duży wpływ na jego charakter. Sądzę też jednak, że człowieka w całości nie kształtują inni, a on sam. Tak więc jeśli ktoś wyjątkowo i szczerze pragnie iść właściwą drogą, powinien o to walczyć.
    Świetna notka, szkoda, że tak rzadko je dodajecie. Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham HP byłam na nim w kinie ;DD
    Zapraszam do mnie
    http://blogzakreconejnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń