niedziela, 25 listopada 2012

,,Reszta jest milczeniem."


  • Brak weny. Kilka obrazków. Reszta jest milczeniem.


Poniższe obrazki (skrupulatnie przeze mnie gromadzone) pochodzą m.in. ze stron: 



"Sometimes... I just need a moment with you" - "Czasami... Potrzebuję chwili z Tobą".
















"This is just dream" - "To tylko sen" 

"When I'm 80 years old and sitting in my rocking chair, I'll be reading Harry Potter. And my family will say to me, 'After all this time?' And I will say, 'Always' - "Kiedy będę mieć 80. lat i usiądę w moim bujanym fotelu będę czytać "Harry'ego Pottera". A kiedy moja rodzina zapyta mnie 'Po tylu latach?', ja odpowiem im 'Zawsze'. 

"1090738 words, 3363 pages, 199 chapters, 8 movies, 7 books, 1 story" - "1090738 . słów, 3363.  stron, 199. rozdziałów, 8. filmów, 7. książek, 1. historia" 

"The boy who live; The girl on fire; The girl who did nothing" - "Chłopiec, który przeżył; Dziewczyna, która igra z ogniem; Dziewczyna, która nic nie zrobiła



"Some stories stay with us forever" - "Niektóre historie zostają z nami na zawsze" 















"Those who are dead are not dead. They're just living in my head" - ,,Ci, którzy zginęli, nie są martwi. Oni są żywi w moim sercu"



















Dziękujemy, J.K Rowling, za nasze dzieciństwo... 



PS. Przepraszam za mój kulawy angielski ;D 

12 komentarzy:

  1. świetne!
    najlepsze są te anime i demotywatory ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem fanka HP i Igrzysk Smierci. Taaak, wolalabym do Hogwartu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czesc :)
    Nominowalysmy Cie do nagrody Liebster Award. Zerknij tutaj ----> http://circus-owl.blogspot.com/2013/04/liebster-award.html Milej zabawy! :)
    Pozdrawiamy,
    Circus Owl.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały blog. :)
    Zaobserwujesz mojego? To ja twojego.
    Dasz mi komentarz ? To ja tobie dam komentarz.
    Jak się zgadzasz to napisz mi na moim poście. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog! :)
    tosamocozwykle@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem Ci, że mimo, że w ten notce są tylko i wyłącznie zdjęcia ten post jest genialny..
    Dodatkowo idealnie uzupełnia się w wyglądem Twojego bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wersja Disneya najlepsza. A przynajmniej sto razy lepsza od anime. Takie moje skromne zdanie. Fajne posty, pozdrawiam :)

    http://littlerosewood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Te naszyjniki.. Postacie z Harrego w anime - cudo,cudo,cudo,cudo! Fajne te obrazki.
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mówiłaś ze masz tego bloga! świetny jest :)

    OdpowiedzUsuń