poniedziałek, 10 września 2012

Kierunek - Hogwart!

Witajcie na nowym blogu o Harry Potterze!
Ja jestem Tyśka i prowadzę go razem z moją koleżanką Morganą :)
W tej notce napiszę trochę o sobie i o blogu.

Mam na imię Justyna i pochodzę z małej miejscowości w Małopolsce, w marcu skończę 15 lat :)
Harrego Pottera uwielbiałam od dziecka, lecz oglądałam tylko filmy.
Jakieś dwa lata temu postanowiłam przeczytać całą serię i tak też zrobiłam.
Zakochałam się w języku J. K. Rowling i Chłopcu Który Przeżył.

Na tym blogu będziemy umieszczać ciekawostki ze świata Harrego i jego przyjaciół. Nie zabraknie zdjęć i wartościowych cytatów.

________________________________________________

Kilka faktów związanych ze szkołą Hogwart i nauczycielami:

  • Albus Dumbledore ma około 150 lat.
  • W Hogwarcie znajduje się specjalne magiczne pióro, które odnotowuje w  księdze narodziny każdego dziecka. Gdy któreś z nich skończy jedenaście lat - profesor McGonagall odnajduje to w księdze i wysyła list.
  •  Severus Snape ma około 35 lat.
  •  Nauczyciele nie zostają na wakacje w Hogwarcie, zostaje tylko Filch.
  •  Quidditch nic nie znaczy po angielsku. 
  •  Gilderoy Lockhart jest jedynym z bohaterów wzorowanym na prawdziwej postaci z życia autorki.


______________________________________________________

"Zagłuszanie bólu na jakiś czas sprawia, że powraca ze zdwojoną siłą." - A. Dumbledore

5 komentarzy:

  1. Też kocham Harrego Pottera, jestem fanką całej serii. Pomysł na bloga bardzo trafiony i taki inny ;-). Chętnie zajrzę i będę komentować. Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie opisane i fajnie zapowidający się blog :)

    Obserwuję i liczę na to samo :)

    http://modern-dance-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Harrego Pottera, czytałam wszystkie książki, oglądałam filmy i wgle jestem fanką xd. A twój blog zapowiada się bardzo fajnie, będę zaglądać i czytać :-) .

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodobało mi się tutaj <3. Jak coś jestem z zapytaj, kamisia_m :D Ciekawie się zapowiada, każdy fan znajdzie tutaj coś dla siebie. Zapraszam na urok-wroga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tez mam w marcu urodzinki, jak miło :D
    Kocham Hogwart<3 i przeniosę się tam po śmierci :DD

    myrockinrobin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń